16.05.09

Vadí mi,

že na Slovensku sa znovu zaviedol zákon z dôb najtvrdšieho komunizmu o tzv hanobení štátu a štátneho symbolu. Média a politici uvádzajú ako údajnú príčinu jeho znovuzavedenia lepšie právomoci polície po častých výtržnostiach futbalových fanúšikov. Je mi úplne jedno čim kdo argumentuje. Štát sme my obyvatelia a pokiaľ je naša dôvera zneužitá a naše najzákladnejšie občianske práva porušované, mali by sme s tým začať niečo aktívne robiť.

Vadí mi televízia JOJ aj zo svojim druhým programom JOJ plus. Vadí mi ich programové zloženie. Vadí mi na nich to, že je to televízna stanica na oslavu mocenských represívnych zložiek a tvrdej propagandy týchto pochybných štruktúr, ktoré už veľmi dávno neslúžia tomu, čo ľuďom z rovnakej telévizie tvrdia, že sú - teda na ochranu bezpečia občanov. V súčasnosti nie sú ničím iným než prípadnou silou na potlačovanie odporu obyvateľov voči ich zkorumpovaným pánom.
Vadí mi tiež u tejto telévizie množstvo takzvaných zpráv a novín, v ktorých sa nedozviete vôbec nič o skutočnom dianí vo svete, ale určite sa prinajmenšom niekoľkokrát denne dozviete, ako naša polícia statočne zachránila mačiatko, alebo koňa padnutého do nejakej žumpy. Potom sa už ale nedozviete, že inak tento pochybný orgán pre našich obyvateľov nehne prstom.
(neviem či má význam sem uvádzať nejaký príklad, stačí si prečítať program a potom sa pokúsiť niektorú z tých relácií aj vidieť. Hlavné noviny, krimi noviny, promi noviny a čert vie ešte aké akože noviny, neustále seriály, v ktorých je kladným hrdinom policajt, alebo čo považujem za absolutný vrchol drzosti a propagandy moci - kompletná sada americkej propagandy, CSI)

Vadia mi zákony, ktoré sú zavádzané tak, aby sa v praxi nedali vôbec použiť pre dobro Slovenských občanov a klamstvá šírené médiami o týchto zákonoch, aké su vynikajúce, pokrokové a ako sa Slovensko s nimi stáva civilizovaným štátom.
(príkladom je zákon o zmene mena občana na neutrálne. Tento zákon je v praxi nepoužiteľný a nikdy použitý nebude.)

Vadia mi nehorázne klamstvá takzvaných Slovenských odborníkov, ktorí si v týchto pochybných médiách (teraz myslím média obecne) vybudovali kariéru a tvrdý biznis na základe sprostých lží.
(príkladom je tzv. MuDr. Danica Cajsová)

Vadí mi tu toho strašne moc, ale zo všetkého najviac asi absolútna pasivita a apatia obyvateľov Slovenska a ich pocit, že sa za nich všetko urobí samo. Pokiaľ aj Vám, kdo čítate tento článok niečo vadí, podeľte sa tu o to a skúsme spoločne nájsť aktívne riešenie - dokiaľ to ešte je možné.

zdroj: http://www.tvina.sk/index.php?zobraz=newsarchiv&id=516

Žádné komentáře:

Okomentovat