03.03.09

Skandál v Haagu: Přerušen proces se Šešeljem! Manipulace pokračuje!

„Tento proces svou integritu ztratil již dávno a to díky celé plejádě lživých svědků žaloby. Vy jste zde během mých křížových výslechů měli možnost přesvědčit se v absolutní lživost jejich výpovědí. Svědci žaloby se dělí na ty, kteří mě neviní ničím, i takových tu několik bylo, dokonce i když se jednalo o muslimy a Chorvaty, na ty, kteří svědčili absolutně lživě, což jsem jednoznačně dokázal v soudní síni a na ty, kteří zalhali občas, po instrukcích žaloby, aby někde něco přikrášlili a něco si přidali do svých předešlých výpovědí. I to se mi podařilo účinně odhalit, viděli jste dnešní případ... (...) ...Mně je dávno jasné, že tento proces nemůže skončit přirozeně, regulárně, právním způsobem. Kdyby skončil takto, musíte vyřknout osvobozující verdikt a vyplatit mně odškodnění za šest let strávených v žaláři a všechna trápení, která jsem zde prožil. Ale, mně je jasné, že se USA, NATO a EU nikdy nesmíří s jediným logickým, přirozeným a právním ukončením tohoto procesu a že udělají vše pro to, aby, a už se jim to podařilo, aby si učinil svůj nástroj z většiny členů tohoto soudního pléna, že znemožní, aby tento proces skončil spravedlivým způsobem, i kdyby v rozsudku stálo, že jsem osobně zabil Johna F. Kennedyho, nebo svrhl atomovou bombu na Hirošimu. Tak groteskní už to je. Soudci, kteří se stali nástrojem politických faktorů nacházejících se mimo tuto soudní síň, tak činí podle vlastního vědomí a svědomí a podle vlastního zájmu. Oni mě nezajímají. Já slibuji, že tento proces, který může trvat ještě 60 let, neskončí tak, jak si usmysleli jeho tvůrci. Vy víte, že jsem zde obžalován na objednávku Zorana Djindjiće. To přiznala Carla Del Ponte. Nic z té obžaloby se nepodařilo dokázat, nic! Zůstalo jim šest hodin a patnáct minut. Nemají jediný důkaz, že ... (tříminutový „výpadek" signálu) ... jak řekl mluvčí tribunálu. A já jsem nezveřejnil jediné jméno ..."
viac
zdroj: http://publica.cz/content/view/835/1/

Žádné komentáře:

Okomentovat