16.03.10

Pozdrav Nigela Farage z Bruselu, strane slobodných občanov

- Pozdrav Nigela Farage z Bruselu, strane slobodných občanov

Pozdrav Nigela Farage strane slobodných občanov
Je mi ľúto, že s Vami dnes nemôžem byť ,
tak Vám priatelia aspoň posielam tento odkaz z Bruselu.
A verte mi Česká republika tu v Bruselu veľa priateľov nemá,
Pretože už je zrejmé, že teraz po tom čo bola schválená Lisabonská zmluva,
a potom čo máme nového prezidenta Európy a novú komisiu,
že skutočným cieľom celého tohto procesu je likvidácia národných štátov,
ako je známe, cieľom je odstránenie demokracie,
cieľom je vytvorenie jednej celo európskej vlády.
Ak mi neveríte, tak sa pozrite, čo sa teraz deje s Gréckom
z ktorého sa stáva protektorát EU a zatiaľ čo tu rozprávam,
tak tam prebieha generálna stávka.
Je veľmi dôležité,
aby ste vo voľbách do poslaneckej snemovni Českej republiky maximálne zabojovali.
Pretože keď sa ľuďom vezme možnosť
Rozhodovať o svojej vlastnej budúcnosti vo voľbách,
tak im neostane nič iného, ako občianska neposlušnosť.
Tá sa ale môže ľahko zvrhnúť v občianske nepokoje.
A to sa obávam, je budúcnosť nášho kontinentu,
Ak politici budú pokračovať v ignorovaní názoru občanov.
Mám pre Vás ale jednu dobrú správu a to,
že občanom to začína dochádzať.
Vo Veľkej Británii, Francúzku, Nemecku a Českej republike.
Musíme týchto ľudí poraziť vo voľbách

A ja Vám v tom prajem veľa síl.

Čítajte viac: http://dolezite.sk/Pozdrav_Nigela_Farage_z_Bruselu_strane_slobodnych_obcan_183.html#ixzz0iMiriLdN

Žádné komentáře:

Okomentovat